הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
פתח/סגור תפריט
 

פניות הציבור

​​​ממונה על פניות הציבור: דליה שמר

המועצה פועלת באופן מתמיד לשיפור וייעול איכות השירות ודוגלת בחיזוק הקשר בין המועצה, עובדיה ותושביה, בערוצי תקשורת מגוונים.
בהתאם למדיניות "הדלת הפתוחה" של ראש המועצה, פניות הציבור היא יחידת הקשר הנוספת של תושבי  גני תקווה עם לשכת ראש הרשות.
הממונה מייצגת את הפונים גם בפני יחידות/מחלקות המועצה השונות, ומטפלת בשאלות, תלונות, הבהרות והצעות בכל תחומי העשייה היישובית.
פעילות היחידה כוללת פיתוח תקשורת בלתי אמצעית של התושבים עם ראש הרשות ובכיריה, בנושאים שוטפים ומשתנים שהינם על סדר היום היישובי, ובניית תכנית מפגשים וסיורים של ראש המועצה עם תושבים. 
חשוב להבהיר כי בנושא פניות "שבר ומפגעים "- פניות דחופות ודיווח על ליקויים- יש להמשיך לפנות למוקד 106.​
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת!







​​
פניות הציבור