הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
פתח/סגור תפריט
 

אמנת השירות לתושב

​תושבים יקרים,

גני תקווה שלנו, היישוב הקהילתי המקסים בו אנו חיים, גדל ומתרחב משנה לשנה
ואיתו גדלים צרכי התושבים ומתרחבת התשתית הקהילתית והעירונית.
מועצת גני תקווה רואה עצמה מחויבת לתושביה ורואה בעבודתה שליחות ציבור
חשובה מאין כמותה. אנו מחויבים למתן שירות יעיל לתושב, שירות אדיב, איכותי
והוגן. אנו מחויבים לחוויית שירות גבוהה בכל ממשק שלנו עם התושבים ומשקיעים
בכך מחשבה רבה ומשאבים רבים. המועצה פועלת באופן מתמיד לשיפור וייעול
בהיקף וברמת השירות ודוגלת בחיזוק הקשר בין המועצה לתושב.
בשנה הקודמת הקמנו את המוקד העירוני, מוקד 106 , אשר נועד לתת מענה 24/7
לפניות התושבים ולטפל בהן במהירות וביעילות. פניות למוקד ניתן לעשות גם
באמצעות אפליקציית גני תקווה.
פניות הציבור במגוון רחב של ערוצים: בנוסף לפניות באמצעות המוקד והאפליקציה,
ניתן לפנות למועצה גם באמצעות "פניות הציבור" באתר המועצה ובדף הפייסבוק.
ממשיכה גם מדיניות "הדלת הפתוחה", אשר במסגרתה מתקיימים ימי קבלת קהל
עבור כל תושב המבקש פגישה עם ראש המועצה.
אמנת שירות- כחלק מתהליך לשיפור השירות, נכתבה אמנת שירות, אשר מהווה
כתב התחייבות ותיאום ציפיות בין נותן השירות "המועצה", לבין מקבלי השירות
"התושבים".
האמנה מגדירה את סל השירותים העיקריים הניתנים על ידי המחלקות השונות
במועצה, כאשר כל מחלקה מספקת רמות שירות לצרכי פיקוח ובקרה.
אמנת השירות נכתבה על מנת לשפר את איכות השירות לתושב לאורך זמן ולספק
מידע על העשייה של הרשות.
תודה לכל עובדי המועצה וחברי ההנהלה, אשר שותפים ומסייעים לשיפור השירות
הניתן לתושבים בכל המישורים.
שלכם,
ליזי דלריצ'ה
ראש המועצה
אמנת השירות לתושב