מנהלת: יערית חן

כתובת: דרך הים 3

טלפון: 03-7735690

מייל: yuvalim@gtedu.org.il

אתר ביהס:http://yuvalim.schooly.co.il/

מנהלת בית הספר, יערית חן: 

בואו נשב ישיבה זקופה ונינוחה, ללא מאמץ.
נעצום את העיניים, נשים את הידיים על
מרכז הלב וניקח נשימה עמוקה. נרגיש
את הלב פועם. נתבונן פנימה ונשאל; מה
שלומנו? ניתן לעצמנו זמן להיות בשקט
הפנימי שלנו. שימו לב איך אנחנו רגועים
יותר ופנויים ללמידה.

בית ספר יובלים גאה להציג - בית ספר קשוב- להיות. להוביל. להגשים.

 

​במה אנו מאמינים.ות?

בית חינוך יובלים מהווה בית חם וסביבה חינוכית המטפחת אדם קשוב, מודע, חושב, ערכי ומוסרי. בעולם משתנה ועמוס הגירויים של היום, שבו מערכת הקשב שלנו סופגת עוד ועוד מידע, אנו בבית ספר "יובלים" מצמיחים.ות את דור העתיד, באמצעות מתן כלים חיוניים להצלחה בהווה ובעולם המחר. יוצרים.ות סביבות למידה מגוונות וחדשניות המזמנות למידה שיתופית מתוך בחירה, מתן ביטוי אישי והעצמת החוזקות של כל אחד ואחת. אנו מטפחים.ות מסוגלות אישית לקשיבות ונתינה כדרך חיים, תוך שימת לב לתהליכים פנימיים, חברתיים וסביבתיים המובילים לפניות ללמידה ולקידום הישגים, בליווי המרכז לחינוך קשוב ואיכפתי אוניברסיטת תל אביב.

  • "בוקר קשוב" – פתיחת היום ב'התבוננות פנימית' והפניית תשומת הלב לרגע הנוכחי, באמצעות שיח רגשי ותרגול מיינדפולנס המאפשרים הגעה למקום פנימי ושליו תוך מודעות קשובה ונוכחות שלמה. פתיחה המקדמת חוסן ריגשי ופניות ללמידה.
  • קשיבות ונתינה ביובלים - מפגשים במרחב ייחודי מותאם - מרחב הק"ן (קשיבות ונתינה). מרחב בו מתרגלים טכניקות הרפייה, חמלה ואהבה כלפי עצמנו וכלפי הסובבים.ות אותנו. מקום בטוח בו מתנהל שיח התורם להתפתחות האישית והחברתית.
  • מחברת 'קשיבות' - כתיבה רפלקטיבית במחברת אישית, המטפחת מודעות עצמית ומאפשרת עיבוד רגשות, מחשבות, חוויות ורצונות באופן מודע במטרה ללמוד ולהתפתח. מחברת חדשנית המשלבת תרגילים אינטראקטיביים ומזמינה להתנסות לאורך כל היום.
  • "דרך הילדים" - קהילות יוזמות - למידה בלתי פורמלית בקבוצות מעורבות גיל, על פי בחירה של הילדים.ות. למידה המזמנת חדשנות, יזמות ויצירתיות ומאפשרת אינטראקציה מגוונת בין הלומדים.ות ובין הקהילה בדרכים שונות של שותפות כגון: וטרינריה, חקר חלל ואסטרונומיה, ניו מדיה, תקשורת ועוד.
  •  מרחבי למידה גמישים - קידום למידה משמעותית על ידי יצירת סביבות למידה מגוונות הכוללות מרחבי למידה דיגיטליים המאפשרות דינמיות בכל רכיבי הלמידה: שותפים, אופן הלמידה והמשימות. אלה מטפחות לומד.ת עצמאי.ת המסוגל.ת לפתח את היכולות והכישורים שלו.ה.
  • מחוברים לקהילה -טיפוח קהילה מעורבת, מגובשת השותפה לתהליכים החינוכיים המתרחשים בבית-הספר. קהילה התורמת מידיעותיה ומניסיונה באמצעות סדנאות והרצאות העשרה.