תושבות ותושבים יקרים,

חברת ׳City Car׳ הודיעה על הפסקת הפעילות של הרכבים השיתופיים שהפעילה בעיר, בעקבות ירידה בהיקף השימוש בשירות בקרב התושבים.

בהתאם לכך, בזמן הקרוב תפנה החברה את שני הרכבים השיתופיים שפעלו בעיר.

שתי החניות שהוקצו עבורם ברחוב הנגב (מול הירקנייה)  ובדרך האגמים יוחזרו לשימוש הציבור.

בברכה,
עיריית גני תקווה